Hungaroring 22.4.-23.4.2017

Máme za sebou první závodní víkend sezóny 2017 na maďarském Hungaroringu.

 

Sezónu 2017 jsme měli jezdit u šternberského vrchaře Václava Janíka, ale vzhledem k nešťastné nehodě, která se přihodila při testování nového vozu Norma M20FC Honda 2017, kdy došlo k poruše na motoru, se náš pilot Jakub Kubas ani k samotné jízdě nedostal. V tento okamžik jsme udělali velké rozhodnutí a přijali nabídku z týmu Trevor Racing na pilotování vozu BMW Alpina B6 GT3 EVOII, pro Jakuba to nic nového nebude, jelikož vůz již v minulosti pilotoval a náš tým, tak obnovil spolupráci s tímto týmem.

 

14 dnů, které nám zbývaly do odstartování závodu, jsme využili na přípravu vozu včetně nového polepu do firemních barev našeho týmu, troufáme si říct, že polep je velmi vydařený, posuďte sami na přiložených fotografiích.

 

Jakub neměl možnost testovacích jízd před závodem, vzhledem k rychle uzavřené spolupráci mezi našemi týmy. Jakub usedl do závodního vozu až při volných jízdách na maďarském Hungaroringu, kdy se po pár kolech vrátil do boxu s tím, že automobil ztratil výkon. Mechanici ihned začali problém řešit, mysleli, že problém bude s PHM, ty se vyměnily.  Jakub opět vyjel na svou poslední volnou jízdu před samotnou kvalifikací a závada na vozidle přetrvávala. Mechanici provedli kompletní prohlídku vozidla, kdy zjistili únik oleje z diferenciálu a začala oprava.

 

Byla sobota a  Jakuba čekala kvalifikace do vytrvalostního závodu, nikdo nevěděl, zda závodní speciál bude na jízdu připraven. Jakub usedl do vozidla s očekáváním, že se vše povedlo, aby zajel co nejlepší čas. Po odstartování kvalifikace, byl během pár kol zpět v boxu, z kabiny pilota vycházel kouř a námi všemi projela vlna zklamání.  Jakub si dojel pro páté místo ve své střídě. Oprava se nepovedla a muselo se začít znovu.

 

Mechanici před sebou měli dlouhou noc, auto rozebrat a přijít na příčinu. Při dalším důkladném zkoumání přišli na vadný díl sání, který byl prasklý. Ihned  se díl vezl na svaření, aby vozidlo mohlo odstartovat do závodu. Vše se zvládlo a automobil mohl odstartovat do nedělního závodu.

 

Do nedělního hodinového závodu Jakub startoval z páté pozice. Mezi vozy GT3 panuje pro letošní rok  velká konkurence a Jakub měl před sebou nemožné. Nicméně se nevzdával a šel do boje.

Po odstartování závodu se snažil probojovat na stupně vítězů, nicméně se úplně nesžil  s nastavením vozidla a po pár kolech mu odešly brzdy. Nemohl pokračovat v jízdě , jak je zvyklý a s autem hodně bojoval. Dojel na čtvrtém místě.

 

Další závodní víkend pojedeme na rakouském Red Bull Ringu. Snad se Jakubovi a celému týmu Appstores motorsport zadaří lépe.

 

 

 

 

 

 

  • www.glimcare.cz
  • www.senkyr-panik.cz
  • www.asko-silnice.cz
  • www.macro-kompresory.cz
  • www.kp-kopro.cz
  • www.lnogreen.cz
  • www.btrade.cz
  • www.trifon.cz
  • www.autocentrumkalfas.cz
  • www.tl5.cz
  • www.rntc.cz
  • www.omnilinkservices.cz
  • www.pumpservis.cz
  • www.mconn.cz
  • www.ngss.cz
  • www.czechfibre.cz
  • www.maudrainvest
  • www.projekcnisteny.cz
  • www.www.neomediacz.cz
  • www.critical.cz
  • www.bonussplus.cz
  • www.inject.cz
  • www.www.sevacontrols.cz
  • www.antpetr.cz
  • www.alphaomega
  • www.grm-systems.cz
  • www.societe.cz
  • www.rasolution.cz
  • www.agrospa.sk
  • www.totalservice.cz
  • www.adasped.logistika-online.cz

Facebook:

fb-large.png, 5,8kB
Copyright © Resi-Design 2016 www.resi-design.cz.